Ons team

“Het zit in ons hart om het de klant zo goed mogelijk naar de zin te maken.”

goMICE, specialist in zakelijke groepsreizen, heeft een enorme ervaring in huis, verdeeld over ruim 40 medewerkers. Aan de basis staan Rob Jansen en Anita van Maanen die al meer dan 10 jaar leiding geven aan de UNIGLOBE vestiging Rotterdam, de specialist in zakenreizen. En met succes. Want diverse bedrijven van naam selecteerden dit bureau voor de boeking en organisatie van hun business trips. Ervaring, toewijding van de medewerkers, een professionele, solide organisatie en een uitgebreid netwerk in het buitenland staan aan de basis van dit succes.

Het hart van de activiteiten van goMICE, de naam zegt het al, is de organisatie van groepsreizen, meetings, incentives, congressen en events, waarbij de diensten zijn toegespitst op groepen uit het midden en hogere segment van het MKB. Maar ook multinationals, non-profit organisaties, overheden en semi-overheden maken gebruik van de diensten van goMICE.

Rob Jansen: ‘goMICE maakt gebruik van de back office, expertise en het uitgebreide netwerk van Uniglobe. Dat geeft vertrouwen en biedt de zekerheid van een solide organisatie waarbij zaken als solvabiliteit zijn geborgd. Daarnaast bieden we uiteraard de benodigde hoge kwaliteit en creativiteit. Toewijding, gedrevenheid zorgen dat die kwaliteit en creativiteit effectief worden ingezet.’

Rob Jansen & Anita van Maanen

Het zit in ons hart om het de klant zo goed mogelijk naar de zin te maken en ze onvergetelijke belevenissen te bezorgen. Zorgen dat iedereen een fantastische tijd heeft is altijd onze doelstelling. Daar krijgen we energie van, daar doen we alles voor en het liefst nog een stap extra!

Expertise en betrokkenheid

Een professioneel topteam staat voor u klaar.

goMICE werkt met een professioneel team van gespecialiseerde medewerkers met actuele kennis van de accommodaties. Om die gedegen kennis up to date te houden gaan ze er regelmatig op uit voor location hunting en checken ze de kwaliteit van zowel de accommodatie, de faciliteiten als ook die van het personeel ter plekke. ‘Alleen het beste nemen we op in onze portfolio.’
  • Elsbeth
    Elsbeth Manager Operations
  • Margriet
    Margriet Projectmanager
  • Nadia
    Nadia Projectmanager
  • Talitha
    Talitha Projectmanager
  • Rosa
    Rosa Projectmanager
  • Chloé
    Chloé Projectmanager
  • Ilona Accountmanager
  • Lotte
    Lotte Projectmanager
  • Linda
    Linda Accountmanager
  • Byron
    Byron Salesmanager
  • Wahab
    Wahab Technology Manager
  • Elsbeth
    Elsbeth Management Assistent
  • Anita
    Anita Managing Director
  • Rob
    Rob Managing Director
1000 kantoren, verspreid over 80 landen

Gedreven en een stap extra.

‘Het zit in ons hart om het de klant zo goed mogelijk naar de zin te maken en onvergetelijke belevenissen te bezorgen. Zorgen dat iedereen een fantastische tijd heeft is altijd onze doelstelling. Daar krijgen we energie van, daar doen we alles voor en het liefst nog een stap extra.’

Die stap extra verduidelijkt Rob met: ‘Wij kijken naar de cultuur, de kernactiviteiten en de organisatiedoelstellingen van een bedrijf en maken ons die eigen. Dat is namelijk de beste basis om een passende oplossing te kunnen bieden. Hebben we dat scherp, dan maken we de combinatie met het doel of thema van de reis en het seizoen waarin de reis wordt gemaakt. Dat resultaat matchen we met onze gedetailleerd kennis van onze collega’s in onze organisatie. En zo komen we tot de ideale reis.’

Die organisatie omvat overigens 1000 kantoren verspreid over 80 landen waarmee we wereldwijd in de top-5 staan van internationale zakenreispartners.

goMICE - Meetings-Incentives-Conferences-Events
Professionele voorbereiding

Met zekerheid werken.

Naast volledig zekerheid omtrent locatie en accommodatie biedt goMICE absolute zekerheid over het proces van professionele voorbereiding tot financiële afwikkeling.

‘We zijn volledig gecertificeerd als IATA reisagent. Een kwaliteitskeurmerk dat zekerheid biedt aan onze klanten. Dankzij intensief contact met vrijwel alle airlines kunnen we voor mensen met specifieke behoeften of beperkingen rechtstreeks het nodige regelen. Het hele proces, de organisatie en de creatieve uitwerking van de reis worden opgenomen in de door ons in huis ontwikkelde applicatie, de Digital Event Manager (DEM). En daar zijn we best trots op! Deze applicatie verwerkt alle inschrijvingen met voorkeuren en specifieke wensen, bevat het reisschema en regelt de communicatie met de deelnemers. De Digital Event Manager levert ook een gedetailleerd en overzichtelijk kostenoverzicht op ten behoeve van de financiële administratie. Door alles in 1 hand te houden, verzekeren we u van de best passende oplossing.’