Misverstanden of mogelijkheden? Momice en goMICE over de kracht van live communicatie
Wat doe je als je naam regelmatig wordt verward met een andere organisatie? Voor Diewertje Reekers van goMICE en Rutger Bremer van Momice werd het de aanleiding voor een inspirerend gesprek over de uitdagingen en kansen binnen de MICE-branche.
Ze spraken over de kracht van live communicatie als volwaardig onderdeel van de communicatiemix en hoe belangrijk het is om doelstellingen vooraf helder te definiëren. Ook deelden ze inzichten over duurzame keuzes, zoals het organiseren van events op goed bereikbare locaties, CO2-compensatie en het toevoegen van maatschappelijke impact aan programma’s.
Daarnaast komt de evolutie van events naar voren: van “band-bier-bitterbal-feestjes” naar strategische momenten die bijdragen aan gedragsverandering, kennisontwikkeling en ROI. Ze bespreken ook trends zoals bleisure, waarbij zakelijke bijeenkomsten worden aangevuld met momenten van vrije tijd en ontspanning, en de groeiende aandacht voor welzijn en vitaliteit tijdens evenementen.
Momice, goMICE… just go MICE, and take it serious!
Lees het volledige artikel op de website van Event Inspiration.