Header
Header

Artikel: misverstanden of mogelijkheden? Momice en goMICE over de kracht van live communicatie

Misverstanden of mogelijkheden? Momice en goMICE over de kracht van live communicatie

momice en gomiceWat doe je als je naam regelmatig wordt verward met een andere organisatie? Voor Diewertje Reekers van goMICE en Rutger Bremer van Momice werd het de aanleiding voor een inspirerend gesprek over de uitdagingen en kansen binnen de MICE-branche.

Ze spraken over de kracht van live communicatie als volwaardig onderdeel van de communicatiemix en hoe belangrijk het is om doelstellingen vooraf helder te definiëren. Ook deelden ze inzichten over duurzame keuzes, zoals het organiseren van events op goed bereikbare locaties, CO2-compensatie en het toevoegen van maatschappelijke impact aan programma’s.

Daarnaast komt de evolutie van events naar voren: van “band-bier-bitterbal-feestjes” naar strategische momenten die bijdragen aan gedragsverandering, kennisontwikkeling en ROI. Ze bespreken ook trends zoals bleisure, waarbij zakelijke bijeenkomsten worden aangevuld met momenten van vrije tijd en ontspanning, en de groeiende aandacht voor welzijn en vitaliteit tijdens evenementen.

Momice, goMICE… just go MICE, and take it serious!

Lees het volledige artikel op de website van Event Inspiration.

Curious what we can do for you and how we can get 200% out of your live moment?

Challenge us with your wishes or ask us a question. Let us make a free proposal for your meeting, incentive trip or event and be surprised!