“Let’s get digital” – de digitale tools van goMICE
Wilt u alle communicatie rondom uw meeting, incentive reis of evenement zo snel, duurzaam en effectief mogelijk laten verlopen? Wilt u daarnaast snel en actueel inzicht in informatie, registratie en ontwikkelingen, voor uzelf en ook voor uw deelnemers of gasten?
Bij goMICE begrijpen we dat u niet zit te wachten op papieren administraties en handmatige wijzigingen in aanloop naar, tijdens of na uw LIVE moment. Daarnaast wil het oog ook wat en kost het laten ontwikkelen en inrichten van online tools vaak veel tijd en expertise. Dan is het fijn te weten dat wij onze online tools voor u inrichten passend bij uw branding, doelgroep en uw ONLINE of LIVE moment.
Digitaal informeren, enthousiasmeren en activeren
Door rondom uw ONLINE of LIVE moment(en) gebruik te maken van onze digitale tools hebben ook uw gasten altijd toegang tot de belangrijkste informatie. Bijvoorbeeld door de inzet van onze Digital Event Manager. Deze tool bevat alle informatie die uw gasten nodig hebben voor een zorgeloos voor- en natraject. In deze slimme tool worden alle stappen van triggeren, uitnodigen, registreren en informeren samengebracht. Maar dit is nog niet alles! Want ook uw gehele reis of eventprogramma kan hierin worden verwerkt. Sprekers introduceren? Geen probleem. Activiteiten of workshops kiezen? Wordt geregeld! Ook het weergeven van een gastenlijst of het delen van foto’s of video’s is mogelijk!
Unieke goMICE apps
Met de inzet van onze apps hebben uw gasten daarnaast alle informatie altijd bij de hand!
- Met de goMICE travel and event app hebben uw gasten of deelnemers snel en eenvoudig toegang tot programma informatie, routes, video’s en contactinformatie. Een ideale app tijdens uw event of reis. Ook kunnen er foto’s worden gedeeld en een persoonsgebonden programma worden weergegeven.
- Met de goMICE activatie app kunt uw relaties of medewerkers prikkelen, enthousiasmeren en activeren in een traject waar bijvoorbeeld kennistoetsing, kennisverbetering, salestargets of onderlinge competitie een onderliggend doel zijn. Een unieke tool die u veel werk uit handen neemt en zorgt dat u gedurende langere tijd top of mind blijft bij uw doelgroep! Ook deze app geeft mogelijkheid tot het tonen van actuele voortgang binnen een persoonlijke- of teamtargets en tot het uploaden van video’s en foto’s om uw boodschap nog meer kracht bij te zetten.
Zoals u ziet is goMICE uw partner binnen alle facetten voor, tijdens en na uw meeting, reis of evenement. Met onze expertise, creativiteit en de inzet van onze tools naast een ONLINE of LIVE moment, realiseren we een zorgeloos, helder en uniek traject met impact en resultaat!
Maak uw beleving nog intenser!
Bij goMICE hebben wij als doel om uw meeting, event of incentive reis naar een hoger niveau te tillen. De impact van een reis of event kan op vele manieren worden vergroot. Wij denken desgewenst mee over het complete communicatietraject rondom uw LIVE of ONLINE moment:
- Hoe kunnen we de deelnemers langer en effectiever betrekken en informeren?
- Hoe kunnen we zorgen dat de doelstellingen worden behaald?
- Hoe kunnen we de ervaring NOG completer maken?
Hiervoor creëren we desgewenst een maatwerk concept met een uitgewerkt communicatieplan dat we tot in de puntjes doorvoeren in alle facetten voorafgaand, tijdens en na uw meeting, event of groepsreis. Wij zetten hiervoor onze unieke goMICE Stretch-methode in. Op deze wijze blijft uw organisatie of boodschap langer top of mind bij uw doelgroep en zorgen we voor nog meer impact!
Bent u na het lezen van dit blog benieuwd naar meer informatie over de digitale tools van goMICE? Bekijk dan ook here onze video’s over de Digital Event Manager, de Reis- en event app en onze Activatie app. Of neem contact met ons op!
Update: Dit blog verscheen voor het eerst op 1 december 2020 en werd op 27 juli 2021 aangevuld met nieuwe informatie.