Het Superhelden event in Studio’s Aalsmeer
Vrijdag 2 februari was het dan eindelijk zover: het jaarlijks terugkerend event van onze vaste relatie vond plaats. Vorig jaar organiseerden wij dit event geheel in Après-Ski stijl, dit keer in het thema: Superhelden, met maar liefst 550 gasten.
Het primaire doel van dit event was informatieoverdracht, maar ook om de medewerkers van dit bedrijf te betrekken en de aansluiting tussen hoofdkantoor en operatie verder te optimaliseren. Enerzijds dus een event met een heel belangrijk plenair deel, gevolgd door heerlijk eten, een uniek feest en diverse optredens.
De laatste voorbereidingen: de ‘puntjes op de i’!
Toen de aanvraag bij ons binnenkwam waren we meteen ontzettend enthousiast over het Superhelden thema. Hoe mooi zou het zijn om de superhelden van dit bedrijf geheel in stijl te ontvangen? Natuurlijk moest het thema de gehele dag doorgevoerd worden: van aankomst tot vertrek.
Samen met de contactpersonen zetten we de grootste lijnen uit en dan begint de echte voorbereiding om er weer een onvergetelijke middag én avond van te maken.
Je kunt het zo gek niet bedenken of we wisten het te realiseren. Zo waren we op zoek naar een verassing in de vorm van levensechte poppen (superhelden). Helaas konden onze vaste leveranciers deze niet leveren. Maar opgeven was geen optie, niet voor de goMICE projectmanager van deze relatie: Nadia. Twee weken voor aanvang van het evenement was het raak. Ze vond de perfecte levensechte superhelden-poppen en gelukkig waren ze nog beschikbaar. Nu konden we écht niet meer wachten tot het event zou beginnen!
Een event georganiseerd in Studio’s Aalsmeer
Dit keer vond het event plaats in Studio’s Aalsmeer. Deze locatie selecteerden we omdat het precies de uitstraling had wat we zochten bij het thema. Futuristisch, modern en sfeervol. Wij van goMICE (Nadia, Lotte en ik) moesten natuurlijk ook in superhelden stijl rondlopen, dus trokken wij onze Batwoman truien aan.
Welkom Superhelden!
Rond 16:00 uur al druppelden de eerste helden al binnen en werden ze voorzien van een lekker verfrissend drankje, geheel in superhelden stijl. De gasten moesten nog even geduldig wachten omdat de plenaire theaterzaal nog niet open was. Immers, de ontvangst was eigenlijk vanaf 17:00 uur. Gasten kwamen vanuit heel Nederland dus nam men geen risico om te laat te komen. Ze vermaakten zich gelukkig goed met het maken van foto’s in de foyer, waar onder andere Superman was opgesteld.
Ook onze Iron Man viel erg goed in de smaak. Hij scande de uitnodigingen en ging met eenieder die dat wilde op de foto. Zo werd de tijd mooi overbrugd.
Ondertussen verrichten wij de laatste werkzaamheden in de plenaire zaal, samen met de contactpersonen. Om 17:10 uur sharp verzochten we de mensen (bijna allemaal verkleed als superheld) naar de zaal te komen.
De presentaties tijdens het plenaire deel
Ze wisten niet wat ze zagen… en al helemaal niet toen de presentaties begonnen. Door middel van een spectaculaire animatiefilm werden de superhelden door het plenaire deel heengeloodst, afgewisseld door enkele sprekers.
De enorme LED schermen en het indringende geluid deed zijn werk. Impressive, iedere keer weer in deze zaal. De mannen van de techniek wisten alles perfect op schema te regelen. Het blijven toppers!
Met behulp van deze vaste leverancier voor techniek en van StudioAalsmeer verliep alles dus precies conform plan. De sprekers voelden zich zeker, onstpannen en het geheel kwam heel natuurlijk over: we hadden niet voor niets twee dagen gewijd aan het oefenen. Het afkijkscherm hadden ze dan ook nauwelijks nodig. De superhelden werden steeds in het zonnetje gezet rondom de resultaten, maar ook waren er kritische noten. Dat hoort erbij.
Super-Food eten!
Aan het einde van de presentaties werd er een passend feestelijk nummer ingezet, opgedragen door Iron Man en een andere superheld. Iron Man had het effect wat we graag wilden: het dak ging eraf! De show van deze superhelden zorgde ervoor dat men al feestend en dansend de zaal verlieten, op weg naar de overheerlijk buffetten met superhero-food. De buffetten vielen enorm in de smaak en al snel zagen we iedereen heerlijk eten, variërend van een hamburger- tot een pizza- en noodles buffet.
The Big Apple
Al snel openden we de derde ruimte (The Big Apple) een voor eenieder zeer verrassende ruimte. Je stapte als het ware een Batman filmscene in, inclusief de Brooklyn Bridge, diverse superhelden poppen, spinnenwebben, vleermuizen en vooral onwijs gave muziek.
Party time!
Onze vaste DJ opende het feest en na een uur kwam Stef Ekkel optreden (er was veel voorkeur voor Nederlandstalige muziek onder deze superhelden). Niemand minder dan DJ Jean sloot het feest af. Wat een feest en wat ging het los! En dat het los ging bewijzen onderstaande beelden wel!
Als ik eraan terug denk krijg ik er gewoon weer kippenvel van. Alles pakte meer dan uitstekend uit. Onder het genot van een hotdog sloten we het event af. Moe maar voldaan zwaaiden we iedereen uit.
Terugkijken op een geweldig event
Wat een werk heeft Projectmanager Nadia in de voorbereiding verricht: dat is onwijs veel geweest maar wanneer je dan het resultaat weer ziet dan mag je trots zijn. Ik ben in ieder geval heel trots de superhelden van goMICE: Nadia als Lotte! Bekijk in drie minuten nog meer geweldige foto’s van het event:
Wanneer je dan ook weer mooie quotes ontvangt, direct na het event en van meerdere contactpersonen, dan word je nog trotser:
” Nogmaals ontzettend bedankt voor het zeer geslaagde event van vrijdag. Alles klopte en dat is een groot compliment waard naar jullie en de goede voorbereiding. Het was soms niet altijd makkelijk voor jou/jullie omdat ik nogal wat mailde en vroeg maar echt fijn en super dat alles gelukt is. We kijken terug op een zeer geslaagd event met allemaal vrolijke gemotiveerde collega’s! ”
” Bedankt voor jullie inzet. De afsluiting van de presentaties met de superhelden was geniaal. “
Dat is waar we het voor doen. Mensen ongelooflijk verwennen en ontzorgen met HOSPITALITY heel hoog in het vaandel. Dat is goMICE!