Je wilt de communicatie rondom jouw incentive reis of evenement natuurlijk zo snel, duurzaam en effectief mogelijk laten verlopen. Snel en actueel inzicht in informatie, registratie en ontwikkelingen. Daar hebben wij oplossingen voor.
Bij goMICE begrijpen we dat je niet zit te wachten op papieren administraties en handmatige wijzigingen in de aanloop naar, tijdens of na jouw incentive reis of evenement. Daarnaast wil het oog ook wat en kost het laten ontwikkelen en inrichten van tools vaak veel tijd en expertise. Dan is het fijn te weten dat wij onze tools voor jullie inrichten passend bij jouw branding, doelgroep en jouw LIVE moment.
Communicatie rondom jouw incentive reis of evenement is belangrijk. Deze moet zo snel, duurzaam en effectief mogelijk verlopen, niet alleen voor jou maar zeker ook voor jullie deelnemers of gasten. Van een papieren administratie wordt niemand blij en het inrichten van tools is duur en tijdrovend. Bij goMICE begrijpen we dit. Sterker nog, wij richten onze tools zo in voor jullie dat deze passend zijn bij jouw branding, doelgroep én jouw LIVE moment.
Informeren, enthousiasmeren en activeren. Door rondom jouw LIVE moment gebruik te maken van onze digitale tools hebben ook jouw gasten altijd toegang tot de belangrijkste informatie.
Onze tool “Digital Event Manager” bevat alle informatie die jullie gasten nodig hebben voor een zorgeloos voor- en natraject. Met deze slimme tool brengen we alle stappen van triggeren, uitnodigen, registreren en informeren samen. Maar dit is nog niet alles! Ook jouw gehele reis of eventprogramma kan hierin worden verwerkt. Sprekers introduceren? Geen probleem. Activiteiten of workshops kiezen? Wordt geregeld! Ook het weergeven van een gastenlijst of het delen van foto’s of video’s is mogelijk!
De Digital Event Manager is uw en onze centrale hub voor een efficiënt en dynamisch traject.
Met de inzet van onze reis- en event app hebben jullie gasten altijd alle informatie bij de hand tijdens jouw meeting, event of reis! Met onze app hebben alle deelnemers snel en eenvoudig toegang tot het programma informatie, routes, video’s en contactinformatie. Daarnaast kan iedereen gemakkelijk foto’s delen en bereik je jouw projectmanager of reisbegeleiding met 1 druk op de knop.
Door de koppeling met onze Digital Event Manager wordt alle informatie gestroomlijnd en kan er in het na- of vervolgtraject nog steeds gebruik worden gemaakt van de content en die tijdens het live moment is verzameld.
Met onze expertise, creativiteit en de inzet van onze tools realiseren we een zorgeloos, helder en uniek traject wat zorgt voor nóg meer impact en resultaat!
Met de goMICE Activatie app bieden we een slimme en unieke tool met een uiteenlopende mogelijkheden om sales of kennis te stimuleren en te activeren. Wat jouw doelstelling ook is, onze Activatie app ondersteunt in het behalen van een optimaal resultaat.
goMICE adviseert en assisteert jou in het opzetten van een maatwerk activatietraject. Bovendien richten wij de app in naar jouw wensen én in jouw huisstijl. Onze slimme targetmeter geeft deelnemers direct inzicht in hun voortgang binnen bijvoorbeeld hun salestarget of kennisontwikkeling. Het doorlopen van levels met vragen en weergave van rankings zorgt dat de onderlinge competitie nog meer wordt gestimuleerd!
De goMICE Activatie app kan ook worden ingezet in combinatie met onze andere digitale tools die ondersteunen in het stretchen van jouw live momenten.
Ieder evenement, iedere reis en iedere meeting is een unieke gebeurtenis waar u het maximale uit moet kunnen halen. Onze Stretch-methode is ontwikkeld om uw doelgroep ver voor het LIVE moment – maar ook tijdens en daarna – te informeren, inspireren, enthousiasmeren en activeren. Zo bent u continu relevant bij uw doelgroep gedurende een langere periode, waardoor u meer resultaat behaalt.
Bedankt voor uw inschrijving.
Too many subscribe attempts for this email address.