Bij goMICE gaat conceptontwikkeling veel verder dan alleen het creëren van een LIVE moment. Wij zorgen ervoor dat jouw verhaal gehoord wordt en blijft hangen. Met op maat gemaakte concepten helpen we om jouw boodschap krachtig en duurzaam over te brengen. Denk aan unieke ervaringen die de essentie van jouw organisatie vangen en de impact maximaliseren.
Ons conceptplan fungeert als een roadmap die verschillende communicatie-elementen samenbrengt, jouw persoonlijke touch moments. Dit zorgt voor een creatieve en inspirerende aanpak die helpt om jouw doelen te bereiken. Of je nu een productlancering organiseert of een netwerk evenement, onze methoden zijn ontworpen om jouw doelgroep te prikkelen en enthousiasmeren.
Met onze Stretch-methode ontwikkelen we een uniek concept en een maatwerk communicatietraject. Door voorafgaand aan je evenement verschillende touch moments in te richten, creëer je al vroeg een buzz rondom je reis of event. Stel je voor: je start met teasers via social media, organiseert een webinar met sprekers van formaat en bouwt zo op naar een spetterend live event waar je publiek met smart naar uitkijkt.
Innovatieve communicatiestrategieën
We combineren offline en online communicatie om de boodschap te versterken. Dankzij verschillende tools kunnen we een interactieve omgeving creëren voor kennisdeling, salesactivatie en zelfs gamification. Dit maakt de betrokkenheid leuk en effectief. Denk aan een quiz waarin deelnemers hun kennis kunnen testen, met prijzen voor de winnaars.
Duurzaam en efficiënt
Met onze digitale tools maken we jouw traject efficiënter en duurzamer. Je hebt altijd inzicht in de resultaten en kunt deelnemers snel en eenvoudig informeren en inspireren. Dit maakt het leven voor iedereen gemakkelijker, terwijl je ook nog eens bijdraagt aan een beter milieu.
Unieke conceptontwikkeling voor jouw organisatie
Bij goMICE staat conceptontwikkeling voor maatwerk dat volledig aansluit bij jouw organisatie, relaties en boodschap. Want jouw verhaal is uniek, en dat verdient een unieke aanpak!
Bedankt voor uw inschrijving.
Too many subscribe attempts for this email address.